5 Foto Honeymoon Ummi Nazeera & Suami Di Eropah, Sweetnya!

Pengikut Instagram Ummi Nazeera pasti tahu yang dia kini berada di luar negara bersama suami tercinta, Izzar Anwari. Setelah lebih dari dua bulan bergelar suami isteri, pasangan dua sejoli ini memutuskan untuk mengembara ke luar negara sebagai tempat berbulan madu mereka.

Jom usyar sikit kongsian post diorang. Gambar-gambar ini masa diorang kat Switzerland.

Honeymoon!

Sweetnya!

Sweet kan diorang! Pasangan romantis ini juga difahamkan telah menyambung pengembaraan mereka ke Turki setelah puas menghayati bumi Switzerland. Jom layan gambar diorang kat sana pula!

Kalau korang nak tengok lagi gambar sweet diorang ini kat sana, boleh la ikut #ummizzartravel. Admin harap pengembaraan ini akan menguatkan lagi percintaan dan perhubungan mereka sebagai suami isteri. Kalau gaduh tu, ingat balik momen percutian ini, sure tak jadi gaduh lama-lama.

 

Sumber: Ummi NazeeraIzzar Anwari  via Ohbulan

Hantar Komen