Rahsia Warna Kegemaran Lelaki

Warna keghairahan biasanya berbeza untuk setiap jantina sama ada lelaki atau wanita. Sekiranya wanita biasanya dikaitkan dengan warna-warna lembut seperti merah jambu dan ungu, lelaki juga dikatakan memiliki sifat yang berbeza dan ia memberi kesan bagaimana seorang lelaki merasa warna. Inilah tafsiran rahsia warna kegemaran Adam di dunia ini. Ketepatan tafsiran ini adalah mungkin, tetapi jangan menganggapnya adalah penting.

Image result for baju warna warni

Putih

Ia melambangkan kesucian dan kesegaran. Dia adalah simbol seseorang yang ingin memulakan kehidupan baru. Ia seperti kain kanvas yang menunggu pembakaran artis. Ia juga melambangkan kemahiran kebersihan dan profesional.

Merah

Melambangkan kuasa fizikal .. Dari segi kebaikan dia melambangkan bahawa pemakai dapat menyelesaikan pekerjaannya. Secara negatif, ia melambangkan bahawa pemakai mengekspresikan paksaan dan agresif. Merah juga dikaitkan dengan tenaga seksual, dan juga kemarahan.

Orange

adalah campuran merah dan putih. “Ia melambangkan sifat kewanitaan. Ia melambangkan cinta, kelembutan dan perasaan.

Oren

Warna ini adalah campuran merah dan kuning. Ia melambangkan kuasa kerana ia menggabungkan tenaga fizikal kuasa mental merah dan kuning. Warna ini mewakili pencapaian dan pembelajaran tetapi ia dianggap warna yang sangat kuat dan kompleks untuk separuh separuh orang.

Kuning

Ini adalah warna tenaga mental dan dikaitkan dengan tarian intelektual dalam pelbagai bidang. Ia adalah warna yang baik untuk sesiapa sahaja yang cuba berfikir dan menumpukan perhatian pada sesuatu, tetapi untuk setengah orang itu dia dianggap sebagai warna pemaksa. Terdapat juga sekutu kuning dengan sikap pengecut.

Hijau

Warna ini adalah gabungan kuning dan biru. Ia dianggap sebagai warna semula jadi. Ia berkaitan dengan pertumbuhan dan peningkatan dan dianggap sebagai warna yang baik bagi mereka yang bekerja dengan objek; benda hidup dan yang menolong atau mengubati orang lain. Sekiranya anda sakit, adalah baik memakai warna hijau kerana ia menolong tubuh untuk mengubati diri. Ia juga merupakan warna yang baik untuk berehat dan menenangkan minda. Warna hijau dikaitkan dengan cemburu.

Ungu 

Ia adalah warna peningkatan spiritual dan tanda memahami apa yang tersembunyi .Orang yang memakai warna ini di katakan mempunyai pengetahuan khas dalam bidang kerohanian.

Hitam

Ia adalah warna yang melambangkan kesedihan dan ketakutan. Ia juga melambangkan sifat yang sophisticated dan boleh menyesuaikan diri.

Brown

Dia menandakan banyak wang. Dia juga merupakan satu tanda cinta, dan mempunyai prospek masa depan. Jika anda mahukan banyak wang, ada yang menyarankan menggunakan coklat.

 

Sumber: islamikinfo


Hantar Komen