“Beli Kante Atau Saya Pergi!” – Mourinho Ugut Man United

MANCHESTER UNITED Jose Mourinho memberitahu kelab dia akan mengambil kerja PSG jika bintang Chelsea, N’Golo Kante tidak ditandatangani, menurut laporan besar dari Sepanyol.

Manchester United kini berada di bawah tekanan untuk menyerahkan kelulusan Mourinho dengan masa depan pemain berusia 26 tahun itu tidak pasti.

Walaupun semua perpindahan pada akhir kempen itu telah dicapai oleh bos Red Devils, dia mahu perpindahan tertentu untuk bersaing dengan Manchester City di puncak Liga Perdana Inggeris.

Dan keluarganya, Don Balon berkata, Mourinho mahu pemain tengah Chelsea, Kante di Manchester United, yang telah berpindah ke Stamford Bridge sejak tiba di Leicester pada 2016.

Tidak ramai yang mendengarkan pemain tengah itu sebelum menandatangani kontrak untuk Foxes pada 2015.

Tetapi dia membuat impak segera di King Power Stadium, memberi inspirasi kepada mereka untuk kemenangan liga yang tidak disangka sepanjang zaman.

Memaparkan cemerlangnya membuatnya berpindah ke Chelsea di mana ia semakin berkembang, membantu Blues menjulang gelaran di bawah Antonio Conte.

Manchester United Jose Mourinho mengugut untuk ke PSG.

Dan Don Balon berkata persembahan hebatnya membuat Mourinho mengidaminya untuk pasukannya.

Dikatakan bahawa, begitu kuat hati jurulatih Portugis itu dan sangat tidak menentu kedudukannya pada masa ini, dia bahkan telah memberitahu kelab dia akan menyertai PSG jika Kante tidak tiba.

United tahu Chelsea tidak mungkin membiarkan pemain berusia 26 tahun itu pergi tanpa pertarungan.

Akibatnya, laporan itu secara sensasi berkata, Red Devils bersedia membayar £ 158 juta untuk menandatanganinya.

 

Sumber : DonBalon

Hantar Komen