Bella Ada Perasaan And Im Really Sad Untuk Tengok Apa Yang Jadi Kat Aliff Sebabnya…,” – Bella Luah Perasaan Sayu Di IG

Bekas isteri Aliff Aziz, Bella Astillah ada berkongsi beberapa keping video yang seterusnya dikongsikan menerusi Insta Stories di Instagram.

Video tersebut antara lain merupakan pendapatnya mengenai kisah hangat yang sekali lagi terpalit kepada bekas suami, Aliff Aziz.

Pada masa sama, penyanyi ini juga turut menegaskan ibu bapanya tidak pernah mengajar untuk ketawakan orang yang yang sedang ditimpa masalah.

Malah, ibu kepada seorang cahaya mata itu juga turut menambah, tiada salahnya jika dia sebagai bekas isteri memberikan kata-kata semangat buat lelaki yang pernah hidup.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

You are my everything, @aydenadrean17 ❤️

Siaran dikongsi oleh B E L L A A S T I L L A H (@bellaastillah) pada

“Assalamualaikum, im not feeling well. Bella ada blok satu komen ni, dia cakap peninglah engkau ni Bella. Kahwin je lah…Macam ni, Bella post tu pun salah ke. Pada Bella tak salah untuk kita bagi kata-kata semangat dan what you expect me to do.

“You want me to kec4m ke, ketawa ke…Hahaha padam muka. Astaghfirullah, no mama dan ayah Bella tak pernah besarkan Bella untuk ketawa dengan penderit4an orang lain.” katanya.

Pada masa sama, Bella turut memberitahu kalau ditanya mengenai apakah yang dirasakannya, dia mengakui rasa sedih atas apa yang berlaku.

“Bella rasa macam…kenapa you suka ke tengok orang lain jatuh? Kalau korang bukan semualah hanya segelintir, kalau korang tengok video Aliff dan korang macam tak ada perasaan, rasa happy atau rasa its a joke.

“Sebab kalau korang tanya Bella, Bella ada perasaan and im really-really sad untuk tengok apa yang terjadi kat Aliff sebabnya, we never know sesiapa boleh jadi benda yang sama.

“Why not kita doakan yang baik-baik, kalau tidak kita keep quite je. Betul tak?,” ulas Bella panjang lebar.

Terdahulu, foto Aliff yang memperlihatkan tatu di dada dengan nama Bella tular di media sosial.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Salam, Bella baru sampai Malaysia subuh tadi. And I received a lot of calls, texts, dms and mentioned from ig & twitter berkenaan dengan ex-husband saya, Aliff. Maaf kepada media yang bella tak dapat reply sbb harini bella nak rest kurang sihat🙏🏻. . . Di sini saya kongsikan sedikit, saya sangat2 sedih dengan apa yang menimpa diri Aliff. Walau apapun he is still the father of my son. Dan sebenarnya sebelum bella berangkat ke Melbourne, Bella bawa Ayden berjumpa dengan dia di Singapore untuk spend time dengan Daddy dia. Apa yang terjadi sekarang sangat mengejutkan saya dan keluarga. Saya tak dapat menahan sedih dan menghubungi dia pagi tadi and he said dia dianiaya oleh orang yang baru shj dia kenal yang terdapat dalam video tersebut hanya untuk mengenakan dia. Wallahualam 😔 . . Tapi niat dan point utama saya kat sini, Aliff is feeling lost and despair. Perlukah kita bersorak gembira? Adakah kita betul2 tiada hati dan perasaan? Adakah kita atau ahli keluarga kita dah cukup sempurna? Adalah lebih baik kita doa yang baik2 sebab kita sendiri taktahu apa dan bagaimana pengakhiran hidup kita. . . Jangan kita meremehkan hal yang berkenaan dengan depression. Saya selalu beritahu Aliff he can always call/video call Ayden. Anytime. Saya tak berdendam dengan dia, saya dah maafkan dia 100%. Siapalah saya nak menghukum dia. Aliff seorang yang sangat bijak, berilmu tinggi cuma iman dia kurang. Dan kepada siapa pun yang berkawan dengan Aliff sekarang, lindungi dan bantulah dia bukan sebaliknya. Soal tattoo, boleh check ig @leahenna_artist sbb kak Lea yang buat nama Bella tu menggunakan Inai when I was in China tahun 2016 rasanya lama sangat dah. . . Adakah kita rasa puas dan hebat sekiranya apapa terjadi pada Aliff? Nauzubillahminzalik. Kita doa yang baik2 dan comment yang baik2 kat ig dan twitter dia, manatahu dapat bantu dia. Dan semoga Aliff kembali sihat, mudah mudahan. Be strong @aliffaziz91

Siaran dikongsi oleh B E L L A A S T I L L A H (@bellaastillah) pada

Bella dan Aliff mendirikan rumah tangga pada 9 September 2016 dan dikurniakan seorang anak lelaki, Ayden Adrean, pada 8 Julai 2017. Pasangan ini berpisah pada 16 Mei lalu.

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Instagram Bella Astillah via MH


Hantar Komen