“He’s Not Mine And Not Even In My Heart. I’m Happy For Him And His Wife…” – Farah Lee

Umum mengetahui bahawa rumah tangga personaliti TV3, Ally Iskandar dan bekas isteri, Nurfarahin Romli sudahpun berakhir sejak 17 Ogos 2016. Sejak daripada perpisahan itu, Farah Lee sering menerima nasihat daripada netizen apabila mereka memintanya untuk kembali bersama bekas suaminya itu demi kebaikan anak.

Menerusi Instagram Farah, dia pernah berkongsi detik pertemuan Maream bersama Ally sewaktu mereka tiba di Malaysia pada 29 Mei yang lalu. Sewaktu tibanya mereka di Malaysia, Ally menyambut ketibaan dirinya dan Maream. Ternyata Maream seakan gembira berjumpa daddynya ketika itu.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Siaran dikongsi oleh FARAH LEE (@farahlee_) pada

Melalui perkongsian video itu juga, Farah kembali menerima komen daripada netizen apabila mereka mahu melihatnya kembali bersama bekas suaminya itu demi kebaikan Maream. 

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

. Bilamana aku share moment Maream bertemu daddy setelah sampai ke Malaysia dari UK, moment aku dan keluarga mertua juga saat kami beraya bersama, rata-rata merasakan mereka sedih, tersentuh, sayu. . Aku juga dikatakan mereka kuat. Kuat menyorok rasa disebalik senyuman di muka. . Aku kembali kepada moment tersebut. Apa yang aku rasa.? Tiada. Kosong. Hanya bahagia menghargai mereka yang pernah hadir dalam hidup aku. Tiada apa yang dipalsukan, hanya aku menjadi aku. . Telah terlalu banyak rasa aku sudah terpaksa tempuh. Jadi telah penat untuk merasa apa-apa. Kasih yang pernah ada juga telah lama lunyai. Harapan.? Terus tutup dan katup. . Katalah engkau itu ego. Keras hati. Pentingkan diri. . Pada aku, itu hadiah Tuhan, yang mengganti perasaan, dengan kekosongan. #FLwrites

Siaran dikongsi oleh FARAH LEE (@farahlee_) pada

Terkini, menerusi Instagram Farah, dia meninggalkan sebuah komen kepada pengikutnya bahawa dia sangat gembira apabila bekas suaminya itu sudah berkahwin lain. Komen yang ditinggalkan Farah itu, ternyata membuatkan dirinya berasa lega kerana tidak perlu melayan permintaan netizen yang inginkan mereka berdua bersama.

Selain itu dia memberitahu bahawa dia sangat gembira bekas suaminya sudahpun berkahwin. Oleh itu, netizen boleh berhenti untuk menasihatkannya supaya kembali semula bersama Ally. Tambahnya dia meminta netizen untuk menghormati perasaan orang lain.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Siaran dikongsi oleh FARAH LEE (@farahlee_) pada

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Farah Lee via OHbulan


Hantar Komen