“Jaga Je Ikan Awak Tu,Tak Payah Nak Ajar Kita ” – Ini Komen Dato Aliff Bila Di Tegur Tidak Pandai Jaga Ikan.

Ulas Aliff menerusi laman Instagram, ikan tersebut m4ti disebabkan kekurangan oksigen, bukan berpunca daripada khilaf dirinya.

Tak payah nak ajar kita jaga ikan kalau nak ajar jumpa jee.

“Ikan mati sbb ribut dan api m4ti pengawal tido… bukan sbb abg.. abg tgh sedih ni.. patutnya suport lah abag.

“Abang ni kan menyampah betul lah ada jee yg x kena.. bukan salah abg.. tak payah nak ajar ajak abang macam mana cari jaga ikan.. abang dah lama jaga ikan koi jelun,kelah ni.. jaga je ikan awak tu .. x pyah Ajar2 kita.

“Ikan kita-kita dah bela lama dah pun sebelum awak bela ikan abg dah bela.. apa masalahnya tak payah nak perli-perli kita.. @datoserivida .. ikan kita semua ori koi jelun bukan local koi.. lain kali jumpa jee deal depan2 kan senang,” jelasnya dengan menyebut nama Datuk Seri Vida.

Terdahulu, Vida pernah meninggalkan komen mend4kwa ikan belaan penyanyi Jom Raya ini mati disebabkan air keruh.

Tak bole campur semua jenis ikan dalam 1 kolam..kena virus..filter tu pun tak bersih..air keruh..tukar air.

“Kena kluarkan ikan semua dulu..ikut jenis..quarantin dulu..taruk ubat….pengalaman sy,” komen Vida pula.

Selepas kem4tian ikan-ikannya Datuk Seri Aliff Syukri megambil langkah untuk menggoreng dan makan ikan-ikan tersebut. Sayang la kot nak buang tu. hihihi!!

Foto : Instagram DS Aliff Syukri

Sumber : Media Hiburan


Hantar Komen