Pelik, dia suka memanjat… Kelibat Iembaga hitam atas pokok terbongkar – “Satu Malaysia kena t1pu, Puteri Gunung Ledang konon…”

MISTERI rakaman video entiti menyerupai seorang wanita berambut panjang melakukan beberapa pergerakan berdiri di puncak rimbunan pokok akhirnya terjawab.

Lembaga hitam dalam video berdurasi 30 saat yang menggemparkan itu sebenarnya bukanlah makhluk halus seperti disangka netizen.

Sebaliknya entiti tersebut adalah seorang wanita di India yang didkwa kurang s1uman.

Malah video perlakuan pelik wanita itu sebenarnya pernah tular pada 2017.

Wanita dalam video yang tular itu didakwa kurang siuman.

Menurut terjemahan seorang individu pada video entiti itu yang dikongsi di YouTube, dia menafikan wanita tersebut adalah makhluk halus.

“Dia bukan hantu. Dia wanita kurang siuman yang gemar memanjat pokok, semua orang fikir dia hantu tetapi itu tidak benar,” katanya.

Hahaha… satu Malaysia kena t1pu. Puteri Gunung Ledang konon.

NETIZEN.

Terdahulu, video penampakan lembaga berdiri di puncak rimbunan pokok itu yang didakwa berlaku di Gunung Ledang tular di media sosial.

Ternyata rakaman itu mengerikan kerana turut kedengaran bunyi suara yang menakutkan.

Netizen digemparkan dengan kelibat lembaga hitam berdiri di puncak rimbunan pokok yang didkwa berlaku di Gunung Ledang, Johor.

Selepas misteri video itu terungkai, rata-rata netizen meluahkan rasa kecewa kerana tert1pu dengan perkongsian video yang didakwa tular di Twitter.

“Hahaha… satu Malaysia kena t1pu. Puteri Gunung Ledang konon,” kata seorang pengguna YouTube.

“Ramai kena kenc1ng. Viral masa Deepavali kat Malaysia pula tu,” kata netizen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cer korang tengok tu manusia ke apo?? Meremang pulak dengar suara tu. #mstaronlineofficialofficial #mstarmns Video: Facebook

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial) on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: mStar


Hantar Komen