Sariyanti Dan Jep Kongsi Wajah Terkini Dariya Inara, Kapsyen Jep Buat Ramai Terhibur

Pelakon Sariyanti dan Jep berkongsi beberapa keping foto terkini anaknya di akaun Instagram (IG) setelah hampir setahun melahirkan.

Siapa je tak kenal dengan Dariya Inara, anak kepada pasangan selebriti Sari Yanti dan Jep Sepahtu yang semakin mendapat perhatian orang ramai.

Terbaru, Jep kongsi gambar anaknya, kapsyennya mencuit hati betul.. dengan caption ringkas tapi buat ramai terhibur:

Buat mini live nampak – jep

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Buat mini love nampak 😂😘 @dariyainaraofficial @sariyanti

A post shared by Jepsepahtu (@jepsepahtu) on

Menerusi entri di IG, Sariyanti dan Jep berkongsi wajah terbaru anaknya dengan caption::

Muka redho bila anak tanak tangkap gambar dengan ngan mama dia – sariyanti

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Muka redho bila anak tanak tangkap gambar ngan mama dia 😅

A post shared by Sari Yanti (@sariyanti) on

Comelnya

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kalau dengan mama senyum je. Suka buat gedik dia tu 🤗❤💋 @dariyainaraofficial . Manja macam Abah. 😏 . . Tudung : @pento_official

A post shared by Sari Yanti (@sariyanti) on

Apa yang membuatkan peminat tersentuh hati, selepas Sari Yanti melahirkan anak, Jep telah mula memuatnaik #anakabah di setiap gambar anak.

Dariya Inara nama diberi menjadi penyeri hidup Jep dan Sari Yanti. Apa yang lebih menarik lagi, perkembangan Dariya yang dikongsikan dalam laman sosial Jep Sepahtu sendiri mencuri hati peminat dengan kapsyen – kapsyen lucu dari Abah Dariya sendiri.

Sebelum ni memang banyak gambar Dariya yang Jep kongsikan dan kapsyen amat lucu2 buat ramai terhibur…Ini kami kongsikan kompilasi gambar Dariya yang dikongsikan oleh Jep Sepahtu sendiri.

Lengan tu rasa tinggal abah belikan mentega je – Jep

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lengan tu rasa tinggal abah belikan mentega je 😂😠😍😘❤️ @dariyainaraofficial @sariyanti #anakabah

A post shared by Jepsepahtu (@jepsepahtu) on

Ada budak kena marah semalam sebab tak nak minum susu -Jep

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ade budak kena marah semalam sebab tak nak minum susu 😂😂 @dariyainaraofficial #anakabah

A post shared by Jepsepahtu (@jepsepahtu) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Abah bagitau minggu ni abah takde main bola, mcm tu pulak reactionnya 🤨 #anakabah @dariyainaraofficial

A post shared by Jepsepahtu (@jepsepahtu) on

Dah macamtu pulak pesen tidurnya… cubit pipi sendiri baru boleh tidur -Jep

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dah mcm tu pulak pesen tidurnya.. Cubit pipi sendiri baru boleh tidur 😂😂 @dariyainaraofficial @sariyanti #anakabah

A post shared by Jepsepahtu (@jepsepahtu) on

Menerusi ruangan komen rata-rata pengikut IG kebanyakannya memuji kecomelan wajah bayi perempuan Sariyanti dan Jep yang dilahirkan pada May tahun lalu.

comelnyaaa anak depa niii

Comelnyaaa baby Dariya😍Semanis mamanya

Sariyanti makin cantik la…anak pun comelll

Like mother like daughter..pretty

Tak sangka jep manja

Comeynya dia mcm mama dia jgk

Bukan itu sahaja, kehadiran Dariya Inara juga telah membuatkan Jep tampil dengan imej baru iaitu dengan berambut pendek.

Apa-apa pun semoga kehadiran Dariya Inara akan menguatkan lagi kasih sayang Jep dan Sari Yanti.

Sumber : Instagram Sariyanti dan Jep


Hantar Komen