“Saya Nasihatkan Jangan Tengok Sebab Memang Tak Elok!” – Pakaian Macam Berbgl, Stacy Tampil Jawab Kritiikan Pedas Netizen

Penyanyi Stacy Anam tampil menjawab kritiikan pedas netizen terhadap penampilannya pada pentas Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH32) malam tadi yang terlalu mencolok mata.

Kata pemilik nama Ummu Syaikhah Stacy Anam, 29, perkara yang terjadi di pentas tersebut tidak disengajakan.

“Semua orang pasti ada hari-hari yang tidak dijangka dan tidak diingini berlaku kan? Malam tadi benda itu terjadi pada saya.

“Kain seluarnya tebal dan longgar dan warnanya pula kuning tapi tak sangka pula apabila membuat persembahan atas pentas dengan pencahayaan, pergerakan dan macam-macam, benda jadi lain,” kata Stacy menerusi kemas kini akaun Instagramnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Semua orang pasti ada hari-hari yang tidak dijangka dan tidak diinginkan berlaku kan?😂 Tadi benda tu jadi pada saya. Kain seluarnya tebal dan longgar dan warnanya pula kuning tapi x sangka pula bila perform atas stage dengan lighting,pergerakan dan macam2 benda jadi lain.🤦🏻‍♀️ Nak komen tu janganlah ada yang melampau sangat. Saya ada suami dan keluarga juga tapi tu lah nasib menjadi manusia bekerja dalam line begini memang risiko kan. Confident ja menghibur orang dengan sehabis tenaga tapi lain pula jadinya😅 X boleh buat salah atau x sengaja. Silap ja habis dilabel wanita akhir zaman Astaghfirullahalazim… Ya lah orang yg komen hebat sebegitu memang x pernah buat salah kali mungkin tapi kasihanilah manusia yang dapat hari x best ni. Niat nak semangat untuk kembali bekerja mencari rezeki sahaja dan semua saya buat dalam kadar yang termampu dan ikhlas tapi bila jadi begini dengan sadisnya mulut2 Manusia Penghukum ni saya rasa sakit sangat pada suami dan keluarga. Jangan babit saya punya Darling ok guys.. Dia pun busy bekerja dan focus dalam kerja dia. Semua foul dan hal yg x kena pun semua dari saya saja tauu. Kadang rasa dah nak stop dalam line ni tapi belum ada rezeki masa yg sesuai dan kemampuan dalam hal sebegini. Saya nasihatkan jangan tengok lah benda yang menyakitkan mata ni sebab memang x elok guyss😂 Biarlah niat awal masing-masing tu kami tau kemana dan hanya di atas yang tau dan menentukannya. Saya minta maaf kalau buat anda semua tergerak untuk memfitnah dan fikir macam2🙏🏻 Yang terus nak bawang ngumpat saya harap gigi anda makin jongang okayyy😝 Terima kasih kepada yang nampak effort performance saya tadi Thank you @teamsgs datang support tadi❤️dan Goodnight sekarang saya nak khayal terbang ke Bulan untuk lepas stress dulu. Love semua and Assalamualaikum…😊 #tidurnangissambildengarlagukhayal #ujiandandugaan #justbetrue

A post shared by Stacy Anam (@stacyanam) on

Stacy menghiburkan penonton dengan mendendangkan lagu terbaharunya Khayal dengan menyarung body suit berwarna nude berenda hitam dan dihiasi motif floral.

Busana rekaan Hasfitri Yusof itu bagaimanapun mendapat kec4man ramai apabila did4kwa terlampau s3kksi seolah-olah Stacy sedang berbgl di atas pentas.

“Nak komen tu janganlah ada yang melampau sangat. Saya ada suami dan keluarga juga tapi itu lah nasib menjadi manusia bekerja dalam bidang begini memang risiiko kan.

“Penuh yakin menghiburkan orang dengan sehabis tenaga tetapi lain pula jadinya. Tak boleh boleh buat salah atau tak sengaja, silap saja habis dilabel wanita akhir zaman.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Are you ready guys!!! Let’s chingg!!💃🏻 • #abpbh32 💄 @tiarzainal 💁‍♀️ @syhimran77 Styling @annayhusin 👗 @hasfitriyusof

A post shared by Stacy Anam (@stacyanam) on

“Niat nak semangat untuk kembali bekerja mencari rezeki sahaja dan semua saya buat dalam kadar yang termampu dan ikhlas tapi bila jadi begini dengan sadisnya mulut-mulut manusia penghukum ini saya rasa sakit sangat pada suami dan keluarga.

“Jangan melibatkan ‘darling’ (Akim) saya okey. Dia pun sibuk bekerja. Semua silap dan hal yang tak kena datang dari saya saja.

“Kadang-kadang rasa dah nak berhenti dalam bidang ini tetapi belum ada rezeki masa yang sesuai dan kemampuan dalam hal sebegini,” tambahnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kamu rasa kaki saya ni sampai kah mau pijak pedal minyak lori ayam ni ah🤔

A post shared by Stacy Anam (@stacyanam) on

Stacy turut memohon maaf seandainya aksi dan busana yang dipakainya pada majlis itu mengundang rasa kurang senang kebanyakan pihak.

“Saya nasihatkan jangan tengoklah benda yang menyakitkan mata ni sebab memang tak elok.

“Saya minta maaf kalau buat anda semua tergerak untuk memfitn4h dan fikir macam-macam,” ujar Stacy lagi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Harini sempat pergi saloon @ridzokumura buat color dan treatment sekali untuk ABPBH ahad nanti🤩 Selalu tengok ig ramai artis dan kawan2 datang ke sini so harini dapat try buat kat sini pula. Memang sangat puas hati guys!! Sebelum ni i try color mana2 tempat semua mesti x dapat immediate result. Mesti atas jadi brown and then kena tunggu beberapa hari untuk nampak color tu balance tapi disini x pyh tunggu2 punya. Sekali dia buat sapp!! terus dapat color yang diminta👍🏻 stylist semua sangat pro dan sporting dan yg bestnya x lama pun proses nak dapat color ni. I’m in love with this Smokey Ash hair color and @ridzokumura as well!! Tak sabar nak beraksi ahad ni dengan rambut baru i Chinggg!!🤩🤩🤩

A post shared by Stacy Anam (@stacyanam) on

Sumber : Gempak


Hantar Komen