“Sia-Sia Je Tua Tak Boleh Buat Anak. Suami Pula Hampir Rebah Ke Bumi,” – Datin Alyah SeIar Netizen Mulut Iancang

I was born in the thunderstorm. I grew up over night. I play alone i played on my own

I survived….Queen ALYAH. coming soon

Black swan edition,” tulisnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I was born in the thunderstorm I grew up over night I play alone i played on my own I survived….Queen ALYAH coming soon Black swan edition

A post shared by Alyah Abu Hasan (@alyah81) on

Entah di mana silapnya, seorang netizen secara tiba-tiba mempersoalkan perihal anak dan menyatakan kerugian kerana suami penyanyi ini, Datuk Ramli MS sudah tua.

Tanpa suami di sisi tak guna wahai Alyah. Sia-sia je tua tak boleh buat anak. Suami pula hampir rebah ke bumi,” komen netizen ini.

Berang dengan komen lancang ini, wanita berusia 38 tahun ini membalas di ruangan komen memohon agar individu terbabit menghayati isi Al Quran agar lebih bijak menjaga hati.

Ohnyiormuda kesian kat awak. Kerja jaga rumah tangga orang je. Allah swt tu sebaik baik perancang.

“Cuba awak belajar baca Al Quran dan kisah nabi insyaAllah awak akan jadi manusia yang peka dengan hati dan perasaan orang lain.

“Tak takut ke awak tanpa kemaafan hati yang awak sakitkan tu..mungkin awak dah terbiasa nak cari viral dan popular dengan cara macam ni,” balas Alyah.

Kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan bin4sa.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

TQ so much @fizakamaruzzaman 😘😘😘 seperti biasa….tidak pernah mengecewakan ya. Lens dari @eyenoonbyalyah code sahara 👀

A post shared by Alyah Abu Hasan (@alyah81) on

Foto : Instagram Datin Alyah

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Media Hiburan


Hantar Komen